Tuesday, November 28, 2006

VCD mega ghatering LA









thank you very much... to all chatters...
kepada semua yang telah terima harap enjoy cd berkenaan, jika ade sebarang kesilapan harap dimaafkan, moga ia jadi kenangan berpanjangan.
next year ghat. jemput la i lagi jadi 'cameraman' jejejejej.


p/s: ALhamdulillah balik modal dah hehehe.

1 comment:

nanies said...

hai tun...ermm ok lah cd tu..actually lebih dari sekali aku nengok..dan setiap kali nengok pasti ketawa..hai tulah memori kan tak dapat di beli dgn wang ringgit..apa pun oklah cd tu..tak ade nak komen apa pun..

p/s: psssttt dah balik modal ek..wakakakakka