Friday, January 18, 2008

proposal...

video

salam bloggers...

thanks fealize elanor tlg kejutkan, hheheh kebizian skit, dgn proposal diatas tu...

utk client di sierramas...errr tu baru luar belum bahagian dalam, aiyakkkk...

[iklan citer lawak skit, lepas tension perah otak]

KES TAK BERTEGUR SAPA.

Terjadi satu hari sepasang suami isteri ni berselisih faham... dan takbertegur sapa.. Si suami ni nak bangun pagi pada esoknya.. tak tau macammana nak bagitau isteri supaya kejutkan dia pagi esoknya..Si suami ni dapatidea..lalu dia tulis satu nota

"KEJUTKAN ABANG!! PUKUL 6.30 PAGI ESOK

"Esoknya si suami ni terlewat bangun... dia nak marah pun ada ... nak ketawapun ada kat isterinya. Nak tahu kenapa?... si suami ni terjumpala nota

"BANG!! BANG!! BANGUN BANG! DAH PUKUL 6.30 PAGI"

KES NAK PINJAM DUIT.

kawan A, nk pinjam duit, terdesak, tp malu nk beritahu kawannya, jadi dia pun sms lah kawannya tu...

kawan A sms : "bro pinjam rm300, emergency nie, lepas 3 hari aku bayar balik, boleh?

kawan B sms : "bila nak?"

kawan A sms : "secepat mungkin, hari nie kalau boleh"

kawan B sms : " nah RM300"

kawan A terpinga-pinga.....

6 comments:

Mak Su said...

hik hik, kejut virtual, duit virtual

fealize_eleanoer said...

ah hah !..

amukan ku menjadi..

haiyarrkkk !!!!

:D

mama ranggie said...

kahkahkah....

fon pon boleh jd mesin atm ye skrg!

Anonymous said...

dapat dah idea kalau member bg mesej.....balas pun guna mesej je....

ehmmmmmm......bile tengah boring ni......senyum gak bila melayari blog tun ni....

frens...

m i n e r a l . . . said...

maksu...
aiyakkkk

fealize eleanor...
takut wa tgk lu amuk... koyak2 bj cam hulk kekekek, [juz joke]

mama ranggie..
bole2, tak caya cuba tanya CEO moneytune.

frens...
errr siapa yer?
moga anda ceria... dia sms sbb malu nk jmpa, tu jadi camtu hehehe.

Anonymous said...

malu tapi mau erkk...tun..

malu-malu kucing je tuuuu....

frens.