Thursday, May 08, 2008

Selamat hari IBU . . .



lagu sempurna nyanyian andre and backbone ini aku tujukan buat isteriku yg telah bergelar umie, dan buat semua ibu-ibu diseluruh blogsphere....
'sesungguhnya menjadi ibu adalah satu nikmat yg sukar diucapkan dengan kata-kata'

Kau begitu sempurna
Di mataku kau begitu indah
Kau membuat diriku akan selalu memujamu

Di setiap langkahku ku kan
selalu memikirkan dirimuTak bisa ku bayangkan
Hidupku tanpa cintamu

Janganlah kau tinggalkan diriku
tak kan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidup ku lengkapi diriku oh sayang engkau begitu sempurna .. sempurna

Kau genggam tanganku saat diriku lemah dan terjatuhk kau bisikkan dan hapus semua sesalku

Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidup ku lengkapi diriku oh sayang engkau begitu sempurna .. sempurna
Sayangku engkau begitu sempurna.. sempurna.. sempurna..

10 comments:

SI KIDAL said...

Syahdunyeee....

Nak nyanyi gak r (sori tun amik space lebih sikit...jejejeejjeje)

Ku membenarkan jiwaku
UnTuk mencintaimu
Ku persembahkan hidupku
Untuk bersama kamu

Dan diriku untuk kamu
Belum pernah kumerasai begitu

Semua itu telah berlalu
Harapanku palsu
Dan mungkin hari yang satu
Terus ku tertunggu

Di hatiku masih kamu
Belum pernah ku ingin terus menunggu

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
UnTuk dirimu

Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya satu hanya kamu

Ku membiarkan hatiku
UnTuk merinduimu
Ku menghamparkan sakitku
UnTuk tatapan kamu

Bersamamu harapanku
Hilang dalam terang yang membutakanku

Dan segala yang ku ada
Ku berikan semua
UnTuk dirimu saja

Ku mahu dirimu
Bahagia untuk selamanya
Biar sampai syurga
Aku menunggu cinta darimu
Agar ku sempurna

Namun aku tetap aku
Yang terbaik tuk diriku

Hanya satu...

SELAMAT HARI IBU...

nanies said...

Ellop...Selamat Menyambut Hari Ibu jugak kat semua ibu - ibu...kem slam kat sue wish for her tooo....

m i n e r a l . . . said...

sikidal...
selamat hari ibu... errr tlg sampaikan kpd ibu anda yer :)

(al-fatihah utk ibu saya)

nanies...
ok.... (sambil hulur cendol)

Mak Su said...

terharu

Anonymous said...

heheheheh Tun....

luv tat song arrr...terharu
anyway..happy mother day to mom in this world...



chantique

Dea said...

ehem....lagu ni utk kita gakss ker?? Mekacihh yerrr.....

Anonymous said...

untuk aku gak dea....terharu dengar lagu ni

m i n e r a l . . . said...

maksu..
u also mom kan :)

chantique...
happy mothers day...

dea..
sure this song for u too.
congrats new baby :)

anonymous..
yeah yeah for u too..
errr sapa yer.

bunga rampai said...

Salam Hari Ibu (yang terlewat) untuk sayang-sayangmu yang tersayang - ibu dan isteri.

Salam :)

m i n e r a l . . . said...

bunga rampai..
takpe hari-hari pun hari ibu :)