Tuesday, October 26, 2004

coolllll

lega rasanyerrrr.....
macam-macam kisah berlaku dlm sehari...ermmm satu lagi pengajaran baru yg tak mudah dilupakan...
harap kawan yg tersinggung tidak tersinggung lagi...ermmm 'its not easy to be me' hehehe tetiba laks lagu superman nie keluar...
mmg la tak mudah jadi org....jadi pensel pon belum tentu senang... tapi walauapa pun aku mmg sayangkan setiap persahabatan yg terjalin.... but macam2 bole berlaku kan.
salah sendiri... salah org...salah minda...salah...salah.....salah dan ...salah lagi.
kadang-kadang aku tak ambil kisah sgt apa org ank cakap....tapi yg pasti aku tak patut xpose something...just leave it to myself, ermmm kekadang teruk gak naluri aku nie, mungkin juaga ade hikmahnya...takpelah tu tuhan jer yg tahu.

2 comments:

ChoCkeLaT said...

Yeah.. it's not easy to please everybody... 'Been there done that'>>> yg penting kiter terus mengenali hati budi teman. Tapi walau dah sepuluh tahun menjadi teman, kiter terus 'study' perangai memasing... pasal people change>> hari ni dai suker mee soup, esok ske pizza. :-D

mineral said...

yeahhhhh u r rite sis