Wednesday, November 21, 2007

merdeka printing . . .

















1st design...
















2nd design...



















3rd design...



















4th design . . .


printing design utk hari merdeka....errr walaupun dh lepas, saje nk kasitau [bunyi cam berlagak kan] if jumpa design ni on market
errr beli la yerk support my client busines hehehe...
market target utk tourist...
errr comment pls guys...

14 comments:

shasha said...

me suka design no 3...nice work bro..!..subarashi~~!!!

Mak Su said...

yg no 3 santek

m i n e r a l . . . said...

shasa...
subarashi tu apa yerk... jejeje
toche toche

mak su...
i like no 3 also hehehe
toche toche

arZOoo said...

me 4, suka gak no 3..heehhheheh

shasha said...

subarashi=great..in japanese

Izariza said...

Bravo! Bravo!
Tun .. ni pakai photoshop ke illustrator ke apa? Lawa la ..

m i n e r a l . . . said...

arzoo..
ramai suka 3 yerh... lain kali leh buat style camtu lagik..

shasha...
pandai cakap jepun yerk, bole ajar jejejej... makasih.

izariza...
yihaaaa...
photoshop 100%.

~elly~ said...

ku suke no 3 gak.. coloring skit..

bunga rampai said...

Paling tak menarik No. 2

No. 2 dan 3, tidak berjiwa.

Paling menarik No. 3

Salam :)

m i n e r a l . . . said...

elly..
no 3 yerk.. makasih

bunga rampai...
saya setuju :)

jaketbiru said...

nide suka yang no 1.. sebabnya ianya lebih comercial kepada tourist.. masa menangani vip dari negara luar kerap buat meeting kat tempat luar dari KL.. tapi masalahnya masa terluang mereka.. nak gak gi KL.. hampehhh. terpaksa gak bawak ke situ.. ke tiang gol rugby tu.. heheheheeh

its one of world wonders.. u know

Pegawai Khalwat said...

brada, design 1 dan 2 cantik. Tidak semak mata.

Tapi design 3 dan 4, terlalu banyak montaj. Nampak bertempek. Stail tu, dah tak sesuai sekarang ni brada, terutama jika kita nak bawa ia ke peringkat antarabangsa. Kalau montaj setakat 2 gambar tu ok. kalau tidak pun, opac kan gambar2 tu, atau susun dalam nada yang tertentu.

Sori, komen panjang pulak. Aku ni dah terbiasa buat design yang macam tu. Jangan marah brada.

- G O R O - said...

aku setuju dengan pegawai khalwat..

apa pun brader, hasil kerja anda mmg bagus..

Teruskan...

salam kenal

m i n e r a l . . . said...

pegawai khalwat..
terima kasih bro atas nasihat..
sy perlukan kritikan utk membina...
tp kadang kala terbatas kreativiti bila client berdegil nk ikut ckp mereka heeheheh...

goro...
salam kenal...
apa kabar?