Wednesday, May 25, 2005

ermm macam mana aku nk mula menulis nie, rasa macam malas pula, semalam aku pergi rumah kakak aku ermmm anak buah aku pun nk kawin dah lagi mengejutkan anak buah aku yg baru darjah satu dah pandai makan tempoyak heheehe aku sendiri pun tak makan, terkejut tgk anak-anak buah aku tu makan dengan berseleranya, takpe janji tekak korang bole masuk, aku? jgn harap la, bau pun bole pengsan. pi ziarah ayahanda, alhamdulillah masih ceria cuma ada la beberapa perkara merunsingkan dia, aku sedikit terkilan dgn adik-adik aku nie....harap rumah jer besar, nak jaga tak reti, isk tau la yang dok semuanya bujang tapi kemas-kemas la sikit macam tak biasa mengemas, tu yg setiap kali aku balik mula rasa rimas, hehehehe bilik aku sendiri pun tak terkemas [aku bukan begitu] kalau tak sia-sia belajar senibina ahaks. semua arrangement dah diaturkan sebaik mungkin, harap berjalan lancar [aku jugakkk kena arrange, aku jugak pengantin, aku jugak kena keluar duit semuanya, wakakakak hampasnyerrr aku] hope at the end ada la orang nak sponsor aku pi honeymoon, tapi lebih baik aku fikir camner nak bayar ptptn kasi habis cepat2, beli rumah kasi famili aku ade tempat tinggal selesa, dari nak menggembirakan org lain sedangkan aku sendiri tak gembira tul tak? Posted by Hello

No comments: