Thursday, April 28, 2011

budak baik ! ! !

kekekek tajuk diatas sebenarnya agak lucu bagi aku...
sebenarnya tak lah ambik port sgt...selalunya aku biarkan saje apa org nk kate keatas aku asalkan ia tak menyentuk adik beradik aku...

tp bila ade 'mangkok' cakap aku jahat... agak kelakar jugak... sbb aku mmg JAHAT okehhh
sangat jahat, so takyah la ko menghasut org lain supaya jgn kawan dgn aku YG JAHAT sbb aku rasa mereka pon tahu aku JAHAT...cuma bab menghasut itu (bukan menasihat) agak keterlaluan, sbb 'mangkok' hayun yg menhasut itu RAHSIA dia pon dalam poket seluar aku jerkkk dan siap 'mangkok' itu boleh declare dia BAIK....

wakakkaka itu yg aku rasa sangat lucu....sbb 'mangkok' itu kate dia BAIK.... wakkakakakka guling2 aku dengar cerita . . .
err.r..rr. utk pengetahuan simangkok...aku mmg tak nafikan bahaya aku mmg JAHATTT okehhh sangat JAHAT.... tp ko kate ko baikkk...kekekeke itu lucu mangkok...sangat lucu...

buat pengetahuan 'mangkok' aku tak pernah memburukkan ko, sbb aku sgt percaya 'Law of Attraction' errr sila pi cari buku tersebut dan baca...ditulis oleh penulis barat ade dua versi, tp elok la baca dari versi penulis indonesia nama penulis kalau tak silap raul... title "Quranic Law Of Attraction"...
jadi statement 'mangkok' agak lucu cuma tak baik tau menghasut orang lain... siapakah kita untuk mengadili seseorg yg kita tak berapa kenal, hanya jumpa 2 kali...tak pernah pon kita bekerjasama atau berfoya-foya bersama2 dan saya diadili sedemikian rupa...adakah sbb saya terlebih 'gentleman' wakkakakaka....
ada jugak terfikir nak tanya terus kepada simangkok kenapa keluarkan hasutan sedemikian...tapi nanti jadi panjang pulak ceritanya....

bak kate Tok Wan aku "biarkan...biarkan si Luncai terjun bersama labu-labunya" . . . :)

p/s: aku semakin tak faham..apakah salah aku??? adakah sbb aku telah reveal 'mental' girl yg menjadi sahabat karibnya...???? kalau ade kemuskilan tanya la kat wa beb....wa boleh explain...bak kate sesetengah kawan, tak rugi kalau takde kawan camtu pon... tp wa rasa rugi sbb wa sgt menghargai persahabatn...tp kalau takmo kawan... wa apa ade hal MUAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA.

-mode kerja... adusssss busy lately nie, byk design nk kena settle...yihaaaaaaaaaaaa-

2 comments:

SI KIDAL said...

rileks tun. Don't worry, i mmg suka kwn ngan orang JAHAT :)

p/s biarkan si Luncai bahagia dengan labu-labunya sementara waktu mengizinkan. Nanti dia akan tahu, yang mana satu labu, yang mana satu labi :)

m i n e r a l . . . said...

labi buat sup bersama labu hehehe lega rasanya bila berjaya menulis sesuatu....
takpe.... (again?)