Monday, June 19, 2006

deria cinta !

bergenang sesuatu dari deria
mengalir membasahi anggota
setiap zarah yg tercipta
memberi kelainan dari pencipta

duduknya aku memikirkan dirimu
tersujudnya aku yakin padamu
penuh syukur dari kasihmu
kerana cinta segalanya

napa aku tidak melihat
napa aku tidak merasa
jangan biarkan aku sengsa
gelumang jiwa sengsara

ku yakin pasti tiada tawa
darimu agungnya cinta
melihatkan aku sengsara
pasti bangkit kerana cinta

aku tak perkasa melawan dugaan
namun berikanlah aku kekuatan
berhijrah dari satu lembah kegelapan
meraba dalam kesamaran
mencari nur cinta yang diharapkan

6 comments:

PiNaT said...

wei, lagu sapa ni??? aku tak tau laaaaaaa.. mentang2 aku dah duk jauh, ko buh lirik je mana aku tau sapa nyanyi.. hehehe..

ke sajak ni? ko buat aku konpius lak.. kuang3x..

mineral said...

hehehehe ade cam lagu yerk...leh aku hantar kat m.nasir or ahmad dhani nie jejejeje....

puisi aku tulis pepagi buta hari nie...

Khairul Nizam Zainon said...

Hai, Di antara banyak blog yang saya lawati hari ini, blog anda antara yang hebat. Saya akan bookmark blog anda!

Saya ada website kerja dari rumah. Peluang kerja dari rumah di sini.

Lawatilah website saya bila ada masa lapang :-)

Khairul Nizam Zainon said...

Hai, saya suka membaca blog untuk menambah ilmu dan maklumat. Setiap hari sekurang-kurangnya saya lawat 20 blog. Blog anda adalah antara yang paling menarik untuk hari ni. Keep up the good work!

Terlanjur saya di sini, tahukah anda apa yang BOLEH MENJADIKAN ANDA KAYA. Sistem Menjana Wang Secara Automatik. Pendaftaran Percuma. Peluang peluang perniagaan di rumah di sini.

Khairul Nizam Zainon said...

Hai, Anda mempunyai blog yang hebat! Saya akan bookmark blog anda!

Saya ada website jana wang automatik. Peluang jana wang automatik di sini.

Lawatilah website saya bila ada masa lapang :-)

Shaark said...

:-)