Tuesday, May 16, 2006

mobility ?

apa nk tulis nie? aku pun tak tahu...blurrr....byk sgt nk tulis sampai tak tahu nk mula camner...ermmmmmmmm

today berulang alik la aku ke putrajaya beberapa kali...dari hantar yobo, pergi ke JPN, pergi parcel C tgk site...dan memacam lagi benda nk buat... semuanya mobile... dan aku rasa sampai masanya nnti aku perlukan sesuatu yg betul2 fleksibility dan mobility... gajet yg mudah dibawa, mudah dioperate dan sesuai dgn kerja2 aku yg dah mula kehulu dan kehilir nie...

satu ketika dahulu opis aku adalah hp aku...so rasanyer aku perlukan gajet yg lebih dari itu yg bole melengkapkan SOHO (small office homoe office) aku sendiri...tp rasanyer aku perlukan SOVO ( small office Vehicle Office) hehehe istilah aku sendiri jejejeje...kereta aku dah mula bertukar jadi tempat simpan fail2 dan drawing2...dan mula buat proposal dari kereta perhhh nie dah betui2 mobile giler nie... jejejej nie rasa nk beli van VW yg digelar combi tu renovate jadi opis bergerak aku hahahahah... ermmm bagus gak idea tetiba nie bole didevelope... :)

oklah kontraktor dah mula call... wa nk chow dulu... nnti senang ku update lagi jejejeje....

9 comments:

Khairul Nizam Zainon said...

Hai, saya suka membaca blog untuk menambah ilmu dan maklumat. Setiap hari sekurang-kurangnya saya lawat 20 blog. Blog anda adalah antara yang paling menarik untuk hari ni. Keep up the good work!

Terlanjur saya di sini, tahukah anda apa yang TERHANGAT DI MALAYSIA. Sistem Menjana Wang Secara Automatik. Cuma bayar RM50 sekali seumur hidup dan lihat wang akan mencurah-curah ke akaun bank anda sampai bila-bila. Peluang kerja dari rumah di sini.

Karl Hiunzm said...

Hai, saya suka membaca blog untuk menambah ilmu dan maklumat. Setiap hari sekurang-kurangnya saya lawat 20 blog. Blog anda adalah antara yang paling menarik untuk hari ni. Keep up the good work!

Terlanjur saya di sini, tahukah anda apa yang TERHANGAT DI MALAYSIA. Sistem Menjana Wang Secara Automatik. Cuma bayar RM50 sekali seumur hidup dan lihat wang akan mencurah-curah ke akaun bank anda sampai bila-bila. Peluang cara mudah buat wang di sini.

Karl Hiunzm said...

Hai, Anda mempunyai blog yang hebat! Saya akan bookmark blog anda!

Saya ada website kaya dengan cepat. Peluang kaya dengan cepat di sini.

Lawatilah website saya bila ada masa lapang :-)

Karl Hiunzm said...

Hai, saya suka membaca blog untuk menambah ilmu dan maklumat. Setiap hari sekurang-kurangnya saya lawat 20 blog. Blog anda adalah antara yang paling menarik untuk hari ni. Keep up the good work!

Terlanjur saya di sini, tahukah anda apa yang TERHANGAT DI MALAYSIA. Sistem Menjana Wang Secara Automatik. Cuma bayar RM50 sekali seumur hidup dan lihat wang akan mencurah-curah ke akaun bank anda sampai bila-bila. Peluang peluang perniagaan di rumah di sini.

carcarela said...

Looks like I'm on the wrong blog.Nevermind your blog is realy interesting.You may visit my new Auto Accessories blog if you are interested.

PiNaT said...

ko sebut putrajaya teringat aku kat tempat kesayangan aku tu.. rindunya.. uwaaaaaa!!!

Anonymous said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

Anonymous said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

Karl Hiunzm said...

Hai, saya suka membaca blog untuk menambah ilmu dan maklumat. Setiap hari sekurang-kurangnya saya lawat 20 blog. Blog anda adalah antara yang paling menarik untuk hari ni. Keep up the good work!

Terlanjur saya di sini, tahukah anda apa yang TERHANGAT DI MALAYSIA. Sistem Menjana Wang Secara Automatik. Cuma bayar RM50 sekali seumur hidup dan lihat wang akan mencurah-curah ke akaun bank anda sampai bila-bila. Peluang jana wang automatik di sini.