Monday, November 21, 2005

5 hari yang menjemukan.

14 - 18 november . . .
Arghhhh sakit mata...merah menyala mata kanan aku, urat saraf membengkak dugaan dari tuhan, dpt mc 2 hari...lepas 2 hari mata kiri pulak kena...adoi berair lagi mata aku... dpt lagi mc 2 hari hehehhehe bole gak aku wat skit-skit paperwork yg dh lama tertangguh kat rumah....ermmm syok gak lepak rumah sambil buat kerja nie :) ....

masuk hari ke-4 aku dh bosan gila.... sambil baca surat khabar ternampak cerita harry potter baru keluar...ermmm peluang baik sebab sure tak ramai orang tgk waktu kerja...so aku pun pergi tgk wayang dengan selambanyerrrrr [ sambil sebarkan virus kat dlm panggung hehehe ].....enjoy sekali sekala...

akhirnya mata ku dah ok...Alhamdulillahhhh hari nie baru mula kerja seperti biasa...leganyerrrrrrr.
ermmm macam rushing jer aku taip kan...apa-apa pun sempat gak dlm cuti tu habiskan beberapa buku yang tak sempat baca.
ermm cuma bila aku pergi kedai buku MPH Alamanda kat Putrajaya tu aku tgk barisan novel tajuknyer lebih kurang sama jer...sure ade perkataan 'kasih', 'cinta', 'rindu'....adoi lemah jiwa aku tgk tajuk camtu nk pegang belek pun terus hilang denyut. harap ada la penulis novel kat malaysia nie cari konsep lain sikit, macam cerita thriller awang mursyid tulis tu...or cerita cam faisal tehrani tulis ker...takde la asyik tema yang sama jerkan.

No comments: